Horní Bečva – Dolní Bečva

Comments are closed
Posted by

Hřebenovka s valašskou tradicí, prý nejkrásnější v Beskydech.

Vhodné podmínky

Jižní vítr

Délka trasy: 25 km

Časová náročnost: 7 hod.

Fyzická náročnost: vyšší

Popis trasy

Z Horní Bečvy od rozcestníku Kovárna po modré nahoru údolím přes Kršly, kolem studánky V Ráji a Kobylskou cestou až k horské chatě a hotelu Martiňák. Na rozcestí doleva a dál po zelené přes Bařiny a Bukovinu až k Čertovu mlýnu. Tam vlevo po červené značce přes sedlo až na vrchol tisícimetrové Tanečnice a pak ještě asi kilometr na Pustevny. Odtud dál po modré až k soše Radegasta a dál k rozcestí Radhošť – hřeben. Z něj po modré, po zhruba 450 metrech dojdete k hotelu Radegast. Po modré ještě asi dvě stě metrů na vrchol Radhoště a odtud po červené přes Velkou Polanu s krásnými výhledy do údolí až k Černé hoře a k rozcestí pod chatou Mír, tamodtud doleva po žluté kolem Pavlovy louky a údolím až do Dolní Bečvy.

mapa_ikona_1

Popis startoviště

Startoviště na Radhošti se nalézá jihovýchodně  od hotelu Radegast. Je to dostatečně velká horská mýtina bez překážek v mírném, postupně ubíhajícím svahu.